Daily Archives: Квітень 5, 2017

Вибух

“За підбитою «газелькою» рухалися люди у камуфляжі. Хтось стогнав на землі. Черга калаша поклала цьому край — впала тиша. Лише вогонь потріскував та випливали з драглистого гарячого повітря чиїсь збуджені голоси.
Валік у дорожній пилюці… Він щойно озирався до Романа з переднього сидіння. За кермом був Шарапов, схожий на кіногероя хлопчина, одесит. Його так і називали у батальйоні. Валік перший помітив цю схожість: точно Шарапов, сказав, — й усі погодилися. Роман з Валіком зійшлися у травні, в учебці, земляки, Роман зі Львова, Валік — з Городка, вони ще у тренувальному таборі стали нерозлийвода.
На задньому сидінні, поруч з Романом, мовчав Петрович, найстарший з них, киянин, батько трьох дітей… І де тепер Шарапов з Петровичем? Ось розвалена машина, ось Валік у пилюці… Хоча який це Валік? У Валіка дві руки-дві ноги, яку кожного, а це не знати що таке, якийсь цурпалок з обличчям друга. Лялька шматяна, заляпаний фарбою муляж” (ст. 28).

У книзі: Галина Вдовиченко. Маріупольський процес. Ціна: 52,00 грн.

Залишити коментар

Filed under Абзац

Як починають доросле життя

“Я повернувся на свою лаву далеко біля стіни!.. Я був вражений. Я запитував сам себе, чи то не був такий виверт з його боку… Аби відкараскатися від мене. Моя мати стояла перед церквою на невеличкій площі й чека ла на результат…
Закінчили ще не всі… Ще залишалися деякі хлопчи ки… Тепер я побачив їх. Вони тихо бурмотіли свої відпо віді, ніби молитву… карта Франції, континенти…
Після його слів про початок дорослого життя я ди вився на своїх маленьких товаришів, ніби бачив їх упер ше… Страх завалити іспит прикував їх до столу, вони звивалися, як у сильці.
Ось   так   починають   доросле   життя?” (ст. 120).

У книзі: Луї-Фердінан Селін. Смерть у кредит. Ціна: 119,00 грн.

Залишити коментар

Квітень 5, 2017 · 14:47