Про обов’язки автора перед читачами

“Василь Карп’юк: Тарасе, професія письменника зумовлює певні зобов’язання перед читачами. Які з них є для вас найбільш незручними? Тарас Прохасько: Це стало особливо помітно з розви-тком книговидавництва в Україні – автори втягнуті у про-моцію книжок. Тепер так побудована книжкова індустрія,
що людям чомусь хочеться бачити і живого автора, про
щось з ним поговорити. Він мав би десь з’являтися. Тому в багатьох видавництвах, а я знаю, що на Заході це на-віть, прописується у контракті, автор зобов’язується взяти участь у якихось таких зустрічах. Такі зустрічі особисто для мене – це чудесна нагода поїздити, бо я останні роки майже не їздив десь добровільно, так би мовити, тобто з власної ініціативи. А так я радо йду на якісь запрошення, щоб десь побувати. Таким чином, я бував у дуже багатьох містах і місцевостях України, де би сам не забрів” (ст. 3).

У книзі: Радість контакту. Розмови з Тарасом Прохаськом. Ціна: 93,00 грн.

Залишити коментар